Sollicitant Self Service


Bij PNO proberen we zoveel mogelijk administratieve werkzaamheden te automatiseren, bijvoorbeeld de administratie van het werving- en selectieproces van de HR-afdeling.
Deze worden geautomatiseerd met Sollicitant Self Service. Het scheelt de HR-afdeling veel werk en dus ook tijd. Zo komen ze er eerder aan toe om jou een reactie te sturen op je sollicitatie.

Dat is voor jou trouwens niet het enige voordeel van Sollicitant Self Service.
Ook vind je alle informatie en communicatie rondom jouw sollicitatie terug in je eigen sollicitatieportal. Dat is overzichtelijk en je weet altijd waar je aan toe bent.



Hoe werkt het?


Stap 1

Open de vacature
en klik onderaan de vacature
op de knop 'Solliciteren'.

Stap 2

Vul al je gegevens in op het formulier,
voeg je CV en motivatie
toe als bijlage.

Stap 3

Klik op 'Aanmaken'
en jouw sollicitatie wordt verstuurd.

Wat zijn de volgende stappen?


Als we denken dat je bij PNO past, dan krijg je een e-mail met daarin toegang tot ons sollicitatieportaal op deze website. Hier vind je alle informatie terug over jouw sollicitatie en worden de vervolgstappen vastgelegd; we hebben meer info van je nodig, of we nodigen je uit voor een gesprek, etc.
Elke keer als er een bericht van ons voor je klaar staat, ontvang je van PNO een e-mail met daarin een link naar het betreffende bericht.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, neem dan rechtstreeks contact met ons op via HR@pnoconsultants.com.